2017

Merhaba 2016. Koca bir sene arkamda kaldı. 365 gün 6 saat 9 dakika 9 saniye. Ne düşündüm biliyor musunuz hani bazen bir saat bile geçmez de zamanın akmadığından şikayet ederiz ya. Müjdemi isterim tam 8.766 saatin hakkından gelmişiz. Kimi zaman saniyeleri sayarak,  kimi zaman günleri avucumuzda tutamayarak. Bitmiş işte. Bitiyor yani koca koca sevinçler, hüzünler, bitmez dediğimiz aşklar, arkadaşlıklar, tıpkı geçmeyecegini sandığımız saatler gibi geçip gidiyor.

Azımsanamayacak çoğunluk takvimdeki bir rakamın değişmesinin ne ifade ettiğini anlayamadıklarını söylüyor ve anlamsız bir rakamı neden kutluyoruz diye şikayet ediyorlar. Onlara şunu söylemek istiyorum:

Bakın nefes alıyoruz. Bakın dünya dönüyor ve evren aklımızın almayacağı bir biçimde genişlemeye devam ediyor. Demem o ki biz küçük insan zihinlerimizle algılayabildiğimiz zaman kavramı içerisinde bir sene daha varoluşumuzu kutluyoruz. Tamam belki haklısınız ertesi sabah bambaşka bir zaman dilimine uyanmıyoruz ama dün ile değil; geçen sene bugün ile kıyaslayın kendinizi. Ne çok değişmedik mi sahi? Altı üstü bir kaç bin saatte ne çok büyüdük. Dünya ne çok yaşlandı, ne felaketler; ne sevinçler gördü...

Neyse bunlar derin meseleler öyleyse gelelim zurnanın zırt dediği yere. Kutlayacak bir şeyler bulduk elbette ama nasıl kutladık pekii?

Ay ne siz sorun ne de ben söyleyeyim. Ne gerek vardı yahu alkol fıçısına düşmeye? Neyse ki yanımda bir çok iyi dost vardı. Gerçi dost demek için hayli kısa zaman geçirdik ama içlerinde bazıları var ki sahiden dost be. Cancağızlarım ev arkadaşlarımla ne yazık ki ayrı ayrı girdik yeni yıla. Twinim çalışıyordu, ben Drama Topluluğu ile birlikteydim, Pinquitte ise bölümden kızlarla girdi 2016'ya.

Aman tanrım ben sabahtan beri 2016 mı diyorum? Çok özür dilerim ne 2016sı yahu Adanalıyık biz gardaş bir sıfır öndeyiz yani! 2017 hoş geldi öyleyse!!!???!!!


Adana'dan yeni yıl mazaraları...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kim Bu Kerem Yahu?

Savaş Satış

Kerem Özdoğan Konulu Teşekkür